środa, 5 czerwca 2013

Usprawiedliwienie

Nie wiem jak wy, ale strasznie tęskniłam. 
Strasznie, strasznie, strasznie.
Jednak zakładając aż trzy blogi, obiecałam sobie, że one nie będą mi przeszkodą do nauki, dlatego zniknęłam tak okrutnie. 
W zasadzie teraz wyrwałam się tytko na chwilkę, bo właśnie uczę się na historię.
GŁUPI KOCIOŁ BAŁKAŃSKI! 
Rozdział ma już 3 strony i chyba powoli zaczyna nabierać kształtów.

Dla pociechy dodam, iż wzięłam udział w konkursie na naszym stowarzyszeniu pod tym adresem :
stowarzyszenie-dhl.blogspot.com
Tak więc zachęcam do czytania i oceniania prac. 
A nuż pomożecie mi wygrać :3
Całusy
Never

5 komentarzy:

  1. fgsdlajcgblsiadgvci;sydgvisdgiyg !
    Wiesz kobieto jaką wielką ochotę miałam Cię znaleźć i czekać aż naskrobiesz przy mnie rozdział xd
    Popadałam w depresje! No i umierałam! Powolnie, tragicznie, męczeńsko.
    Jednak dzisiaj, moje życie znów nabrało barw! Dziękuje za okazanie mi serca i napisanie tego posta ♥
    Ahh, muszę wszystkie opowiadaania od początku przeczytać, bo pozapomninałam już niektórych wątków :D
    ojj, czuje że jak wrócisz to w wieeeeeelkim stylu :D
    Czekam, kochana Never! ♥

    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze blade !
    Jak ja tęskniłam ... bałam się że nas opuściłaś na amen :)
    Przy następnym rozdziale będę Ci słodzić o tym jak to jesteś cudowna ♥
    ja także uczę się historii . Kurde mać ! Uczę się już 5 godzin ... i jestem w połowie . A muszę się nauczyć na jutro . Brawo dla mnie :)
    także czekamy na nowy rozdział !
    pozdrawiam i gorąco całuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie tęskniłam przez ten długi czas, dodaj szybko nn

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobietko , jeśli nie dodasz rozdziału w ten weekend, zaczynam poszukiwania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zacznę poszukiwania, więc radzę ruszyć dupę i dodać albo daleko uciekać ;)

    OdpowiedzUsuń